Subject: RE: Pirita silla massipiirangu 30 t kehtestamise vajadus - liiklusskeemi kooskõlastamine
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: Kristjan Üksvärav <[email-masked]>
Cc: "TTA" <[email-masked]>, "Merje Kasmann-Lepp" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Taavi Valgmäe <[email-masked]>, "Imre Saar" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 08:54:54 +0300

Tere

Tänan teavituse ja edastatud info eest seoses Pirita sillale kavandatava
30-tonnise massipiiranguga.

Viitan, et riigiteedel ja riigiteedega lõikumistel on liikluskorralduse
kooskõlastamise pädevus Transpordiametil. Sellest tulenevalt Viimsi
Vallavalitsus edastatud liiklusskeemi ei kooskõlasta, vaid võtab selle
teadmiseks.

Täiendavalt soovime täpsustada, kas kavandatud on muudatused ja eelhoiatus
liiklusmärkide paigaldus ka Muuli teel, mis on Viimsi valla kohalik tee.
Seda eelkõige arvestades võimalikke seoseid Miiduranna sadama ja
raskeliiklusega, mille liikumisteed võivad Pirita sillast sõltuda.

Lugupidamisega

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

From: Kristjan Üksvärav <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 22, 2025 10:18 AM
To: [email-masked]; Viimsi Vallavalitsus <[email-masked]>
Cc: TTA <[email-masked]>; Merje Kasmann-Lepp
<[email-masked]>; Rait Parve <[email-masked]>;
[email-masked]
Subject: Pirita silla massipiirangu 30 t kehtestamise vajadus -
liiklusskeemi kooskõlastamine

Tere

Tallinna Transpordiamet pöördub Transpordiameti ja Viimsi Vallavalitsuse
poole seoses Tallinna linna haldusterritooriumil asuva Pirita sillaga.
Täpsemalt on Tallinna Transpordiametil plaanis kehtestada Pirita sillal
massipiirang 30 t. Sellega seoses on tekkinud vajadus paigaldada
eelhoiatavad liiklusmärgid Viimsi valla haldusterritooriumile, et
ringristmikult suunata üle 30 t sõidukid tagasi. Probleem on selles, et
Tallinna linna haldusterritooriumil ei ole rohkem selliseid kohti, kus
oleks võimalik suurema sõidukiga tagasi pöörata. Randvere (Tallinn) ja
Kloostrimetsa tee ei ole raskeveoki liikluseks sobilikud, mistõttu on neil
tänavatel ka vastavad massipiirangud kehtestatud. Sellega seonduvalt palub
Tallinna Transpordiamet täiendavalt ka veolubade menetlemisel arvestada,
et Pirita silda ei ole võimalik üle 30 t massiga sõidukitel kasutada.

Tallinna Transpordiamet esitab Transpordiametile ja Viimsi
Vallavalitsusele kooskõlastamiseks vastava liiklusskeemi.

Lugupidamisega

Kristjan Üksvärav

liikluse peaspetsialist

liikluskorralduse osakond

640 4900